Misletoe boven Moonstone Lake – Holly Martin

Verhaal:

Als haar verloving wordt verbroken, besluit kunstenaar Zoey kerst op Jewel Island te vieren. Zoey is gelukkig al snel over haar relatie heen, aangezien haar ex was vreemdgegaan met zijn assistent. Kit heeft meer moeite met zijn mislukte huwelijk. Zijn ex is meerdere keren vreemdgegaan en dit vat hij erg persoonlijk op, waardoor hij met vertrouwensproblemen kampt. De vonk slaat direct over tijdens Kits en Zoey’s ontmoeting, maar deze vonk behouden is lastiger dan gedacht, vooral omdat Zoey met een groot geheim rondloopt…

Mijn recensie:

De voorkant is echt heerlijk kerstachtig, Je ziet een kerstachtig huis maar van wie?

Het verhaal gaat over Zoey en Kit, beide hebben een vervelend ervaring meegemaakt in hun liefdesleven waardoor ze gekwetst zijn en niet klaar staan voor een nieuwe relatie. Alleen als Zoey KIt ontmoet slaat hun beide mening om en kiezen ze voor hun nieuwe mooie toekomst. Maar beide hebben een geheim. Wat als ze beide hierachter komen van elkaar?

Ik moet zeggen ik herken mijzelf in Kit en Zoey wel qua liefdesverdriet en vertrouwen. Het is schitterend dat ze beide elkaar ontmoeten en zo een mooie nieuwe liefdestoekomst tegemoet gaan.

Echter hebben ze beide een geheim.. Hoe loopt dit af? Lees dit boek!

Ik ben bekend met de schrijfster Holly Martin en ik weet dat ze geweldig schrijft. Ze laat je als lezeres lezen waardoor je blijft lezen. Je blijft verdiept in een boek/verhaal dat je pakt vanaf het begin.

De schrijfstijl is zeker geweldig en zeker voor deze tijd, de hoofdstukken zijn lekker afwisselend kort en lang en het lettertype is goed leesbaar.

Ik geef dit boek 5 boeksterren!

Schrijfster: Holly Martin

Uitgeverij: Zomer en Keuning

Bladzijdes: 184 pagina’s

Genre: Romantiek/chicklit

Plaats een reactie

Ontwerp een vergelijkbare site met WordPress.com
Aan de slag